התרחבות

עידן של התרחבות

ההתרחבות הבינלאומית של סיינטולוגיה, שהחלה רק לפני עשור עם הקמת הארגון "האידיאלי" הראשון של סיינטולוגיה ביוהנסבורג, דרום-אפריקה, המשיכה בקצב חסר תקדים במהלך 2017.

בינואר, הקהילה באוקלנד, ניו-זילנד, התחילה שנה של צמיחה עם תחייתו של ארגון הסיינטולוגיה של ניו-זילנד – השני הוותיק ביותר בפלנטה. במהלך השנה, בממוצע, ארגון סיינטולוגיה חדש נפתח כל 45 ימים. עם הפתיחה בסוף דצמבר של ארגון הסיינטולוגיה החדש של צפון יוהנסבורג, מספר הארגונים האידיאליים צמח כעת ל-63 בסך הכול.

בזמן שרשימת הפתיחות מילאה את לוחות השנה של סיינטולוגים בשני חצאי כדור הארץ, ארגונים חדשים נפתחו גם בסן פרננדו ואלי בקליפורניה; מיאמי, פלורידה; קופנהגן, דנמרק; דבלין, אירלנד; ברמינגהם, אנגליה; ואמסטרדם בהולנד.

אבל ההתרחבות של קהילות ברחבי העולם כללה הרבה יותר מאשר הבנייה והשימור הארכיטקטוני המוקפדים של הבתים האלגנטיים החדשים האלה למען הצמיחה הרוחנית של חברי הדת.

כל ארגון סיינטולוגיה מציע מגוון רחב של משאבים, החל ממרכז המידע לציבור שמספק מבוא לעקרונות ולעיסוקים המעשיים של סיינטולוגיה והחיים והמורשת של המייסד ל. רון האברד, ועד לשירותי הדת בסופי שבוע, בנוסף לקורסים לשיפור החיים וייעוץ רוחני (אודיטינג).

פתיחות של ארגונים חדשים מייצגות גם בימות חדשות לקמפיינים ההומניטריים של סיינטולוגיה ברחבי העולם במאבק נגד התחלואים החברתיים שמשפיעים לרעה על אוכלוסיות עירוניות, כגון: שימוש בסמים, הפרות של זכויות אדם, אי ידיעת קרוא וכתוב, התעללות בתחום בריאות הנפש, אי-צדק חברתי וקנאה דתית עיוורת.

כל אחד מארגוני הסיינטולוגיה החדשים האלה, שמזהים את הצורך בשינוי ובשיפור חברתי בקנה מידה משמעותי, משמש כמרכז עבור מתנדבים וחברים שלומדים את הטכנולוגיות שפותחו על-ידי ל. רון האברד כדי לטפל בסוגיות האלה.

הדלתות של כל ארגון סיינטולוגיה פתוחות לקבוצות קהילתיות ולקבוצות בין-דתיות בערים שלהן, כאשר כל ארגון סיינטולוגיה חדש משמש בתור בסיס להגעה לציבור רחב יותר עם התוכניות החברתיות האלה ולקידום של שלום ואחדות בין כל האנשים.

ב-2017, הארגונים החדשים האלה אירחו וארגנו אירועים ציבוריים ומבצעים לקידום מודעות בבתי-ספר כדי ללמד מורים ותלמידים על הסיכונים בסמים לא חוקיים, על האפשרויות שנוצרות באמצעות טכנולוגיות למידה יעילות יותר ועל החשיבות בהגנה על זכויות האדם.

במהלך השנה, הפתיחות שימשו גם כהשראה למרכזים ולקבוצות של סיינטולוגיה ברחבי העולם, שראו מה חופש רוחני ודאגה לאנושות יכולים לעשות כדי לקדם עולם רגוע ופרודוקטיבי יותר.

ההוכחה להצלחתן של התוכניות ההומניטריות האלה נראית בבירור בסיפורים של אנשים אשר הפכו את ההתרחבות של דת הסיינטולוגיה למרכיב עיקרי בהבאת הרמוניה, אמון ורווחה לאוכלוסיות המגוונות של העולם. תוכניות אלה, שיוצאות מהסביבה הבטוחה של הקהילות שתומכות בהן, עוררו כבוד, שיתוף פעולה והבנה אפילו במדינות שדיכאו חופש דתי ואת חופש הביטוי.

דרך הרשתות האלה, ובאמצעות השפעתן המשולבת, הארגונים והתוכניות המשיכו ב-2017 להפוך את טביעת הרגל של סיינטולוגיה לסמל של תקווה עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם.