הערוץ של Scientology

היעד: Scientology

גיוון, שיתוף פעולה ומחויבויות קהילתיות הם סימני ההיכר של ארגוני Scientology ושל סיינטולוגים ברחבי העולם.

זהו מבט מרתק לתוך ארגוני Scientology ברחבי העולם. כל תוכנית בת חצי שעה נותנת לצופים פרספקטיבה ייחודית על הגיוון של כל ארגון והצוות שלו. התוכנית עוקבת אחר סיינטולוגים מקומיים וחברי צוות של הארגון כאשר הם מתמודדים עם מספר רב של אתגרים מקומיים ולאומיים. תוכניות אלה חוקרות את עולמם בזמן שכל אחד מהם משרת את קהילתו לטובת הכלל. סדרה מקורית זו נוסעת לארגונים בלונדון, בוגוטה, מלבורן ותל אביב. אפיזודות גם ייקחו את הצופים ברחבי ארה"ב, שם הם יבקרו בארגונים באינגלווד קליפורניה שורצת הכנופיות; בטמפה פלורידה הציורית; ובתוך ארגון ניו-יורק סיטי הממוקם במרחק גוש בניינים אחד מברודווי בלב כיכר טיימס המפורסמת. תוכנית זו מראה איך דתות וקבוצות קהילתיות אחרות משתמשות במרכזי ה-Scientology האלו כדי לקדם מאמצים הומניטריים ואזרחיים משותפים. עם 65 ארגונים של Scientology שנפתחו ברחבי העולם בתוך קצת יותר מעשור – ורבים נוספים שייפתחו – התוכנית הזו ללא ספק תביא לוח שידורים ויעדים חדשים ומרגשים במשך שנים רבות.

מרכז קהילתי באינגלווד
מושיטים יד המרכז הקהילתי של ארגון ה-Scientology באינגלווד הוא חלק ממאמצי הארגון המקומי לתת לקהילה סיוע בסוגיות חברתיות.
צילום אווירי של אינגלווד
אינגלווד: כדורסל רחוב

היעד: Scientology

אפיזודה: אינגלווד

היעד: Scientology. אינגלווד
ציור קיר ברחוב
אינגלווד. ברייקדאנס

ארגון ה-Scientology של אינגלווד, קליפורניה, נפתח ב-2011 עם מרכז קהילתי סמוך, שדרכו הארגון נותן שירותי סיוע לקהילה עם תוכניות הומניטריות נרחבות ותוכניות לשיפור חברתי של הדת. עם שיתוף הפעולה הבין-דתי שלה, קבוצה זו של דרום לוס-אנג׳לס בנתה קשר חזק בתוך הקהילה שלה.


היעד: Scientology

אפיזודה: טמפה

היעד: Scientology. טמפה
היעד: Scientology. אינגלווד
Maurizio De Mattei/Shutterstock

בתוך ארגון ה-Scientology של טמפה, הממוקם ברובע איבור סיטי המהווה אבן דרך היסטורית לאומית, הצופים יכולים לראות את עבודת השחזור המדוקדקת שנעשתה על הבניין המשתרע על 8,100 מטרים רבועים כדי לשמר הן את ההשפעות האתניות והן את חפצי האומנות מהתקופה.

ארגון ה-Scientology של טמפה. כיכר איבור

היעד: Scientology

אפיזודה: לונדון

ארגון ה-Scientology של לונדון
היעד: Scientology. לונדון
שומרים בארמון בקינגהם
Alamy / Inge Johnsson

ארגון ה-Scientology של לונדון ממוקם מעבר לכביש מול קתדרלת סנט פול המהוללת. כמו הפלאים ההיסטוריים והארכיטקטוניים סביבו, הארגון משקף את רוח העיר ואת האנשים הסובבים אותה.


היעד: Scientology

אפיזודה: קאושיונג

ארגון ה-Scientology של קאושיונג
לוקאס ולסילוס: תחנת שיבויה, טוקיו
Alamy / Lucas Vallecillos

ארגון ה-Scientology של קאושיונג בעיר הדרום-מערבית הטייוואנית בת שלושה מיליון התושבים, מביא את Scientology ואת תוכניותיה ההומניטריות לעולם דובר הסינית.

ארגון ה-Scientology של קאושיונג

היעד: Scientology

אפיזודה: מילאנו

ארגון ה-Scientology של מילאנו
היעד: Scientology. מילאנו
מרכז קניות במילאנו

בעיר איטלקית יפהפייה שידועה במסורות התרבותיות המובחנות שלה, ארגון ה-Scientology של מילאנו משמש, כדבריו של אחד המנהיגים המקומיים, בתור "נקודת התייחסות רוחנית" בקרב הממשויות האתניות המגוונות האלה.