קולות למען האנושות

הערוץ של Scientology

קולות למען האנושות

אנשים ברחבי העולם תומכים במטרה של עבודה הומניטרית, מדברים על עולם טוב יותר ונוקטים צעדים כדי ליצור אותו.

לפעמים, כדי ליצור שינוי בעולם, כל מה שנדרש זה רק אדם אחד שמוכן לקום ולהשמיע את דבריו.

סיינטולוגים תמיד האמינו שהזכות הגדולה ביותר שיש לאדם היא הזכות לעזור לאחרים. אבל הם לא לבד באמונה הזו. הקמפיינים הנרחבים של הדת לשיפור חברתי והקמפיינים ההומניטריים שלה – לחינוך בנושא סמים, ידיעת קרוא וכתוב, ערכי מוסר, הגנה על זכויות האדם וכו׳ – הגיעו לכל פינה בכדור הארץ, אבל החומרים התומכים בקמפיינים האלו אינם מוגבלים לסיינטולוגים בלבד. למעשה, מתנדבים רבים מדתות רבות – או סתם אנשים מודאגים שהכירו בצורך להיות מעורבים – השתמשו בחוברות ובמשאבים אחרים של ל. רון האברד כדי לעזור.

ב-קולות למען האנושות, סדרה בת חצי שעה בערוץ של Scientology, הצופים יסיירו בעולם ויפגשו אנשים שמוכנים לצאת ולהילחם באי-צדק, ללמד ילדים על הסכנות בסמים, להושיט עזרה בעתות אסון, או לעזור לזולתם בכל דרך אחרת.

כל אפיזודה מציגה פרופיל של אדם יחיד והעבודה המועילה שהוא עשה. האפיזודות כוללות: מסע אישי של אישה מקליפורניה כדי ללמד ילדים בכל רחבי העולם את 'הכרזת האו"ם לכל באי עולם בדבר זכויות האדם'; בחורה שבעבר היתה מכורה לסמים, שינתה את חייה לגמרי דרך לימודים ועכשיו היא מלמדת את קהילתה בדרום-אפריקה על ההרס והנזקים של הסמים; וצוות של אח ואחות מקולומביה, שהיו עדים למספיק לחימה ואלימות בין ממשלתם למורדים, ולכן תכננו אסטרטגיה של הגנה על זכויות האדם ששני הצדדים יוכלו להסכים עליה.

סיפורים אחרים מציגים כומר רוכב אופנוע מסאות' סנטרל בלוס-אנג'לס, אשר כינס כנופיות יריבות ודחק בהן להפסיק את הפשיעה והאלימות באמצעות "רכיבות שלום" – והיום זה קמפיין כלל-ארצי. כמו כן מוצגת אישה מניו-יורק, שנמאס לה לראות את בני גילה נכנעים לשימוש בסמים, וכעת היא עומדת בראש תוכנית ללמד ילדי בית-ספר בשכונות מצוקה את האמת על סמים. אפיזודות אחרות מראות אישה מפלורידה שנאבקה נגד התעשיות רבות-העוצמה של הפסיכיאטריה וחברות התרופות, ופעיל זכויות האדם מניגריה אשר סייר ברחבי ארצו ולימד את כולם, החל מילדי בית-ספר ועד למפקדי משטרה, על זכויות האדם המובטחות להם.

התוכנית גם עוקבת אחר עבודתם של היועצים הרוחניים המתנדבים של הדת, שלא כולם סיינטולוגים אבל כולם חולקים מחויבות הומניטרית חזקה מספיק כדי לעזוב את חייהם האישיים וללכת לסייע באסונות טבע, בכל עת ובכל מקום שעזרה נחוצה.

ללא קשר לאמונה, הזכות הגדולה ביותר היא לעזור לאחרים. לפעמים, נדרש רק קול אחד כדי להזכיר זאת לעולם. שמע אותם ב-קולות למען האנושות.


קולות למען האנושות

אפיזודה: תקווה על גג העולם

רעידת אדמה הרסנית בנפאל
יועצים רוחניים מתנדבים עוזרים בנפאל
בינוד שארמה ארגן סיוע בל ייאמן להקלה בשעת אסון

בעקבות רעידת אדמה הרסנית בנפאל, היועץ הרוחני המתנדב של Scientology, בינוד שארמה, ארגן סיוע בל ייאמן להקלה בשעת אסון והוביל קבוצת עילית של מחלצים ומתנדבים בשליחות להציל חיים.


קולות למען האנושות

אפיזודה: כנופיות Mile-High

הכומר ליאון קלי
הכומר ליאון קלי
הכומר ליאון קלי

בהציגו בפני ילדים וחברי כנופיות קשוחים את התקנון המוסרי ההגיוני, 'הדרך אל האושר' מאת ל. רון האברד, הכומר ליאון קלי מתמודד עם בעיית הכנופיות בדנבר קולורדו, ומשנה את חייהם של אנשים ואת קהילתו.


קולות למען האנושות

אפיזודה: הנתיב הקולומביאני לשלום

סנדרה ופליפה פובדה. בשטח
בשטח צוותי הסרטה תיעדו את פגישות הפובדאים עם כוחות הצבא הקולומביאני בשטח כדי לשים דגש על הצורך בהגנה על זכויות האדם.

אח ואחות חוברים יחד כדי לעזור לשים קץ לשנים של אלימות בין ממשלתם למורדים בקולומביה שסועת המלחמה. פליפה וסנדרה פובדה הוגים אסטרטגיה להגנה על זכויות האדם שמצליחה לזכות בתומכים משני הצדדים.

סנדרה ופליפה פובדה
סנדרה ופליפה פובדה

קולות למען האנושות

אפיזודה: לשפוך אור על זכויות האדם

מרי שאטלוורת'
מרי שאטלוורת'
מרי שאטלוורת'

התפשטות בלתי נשלטת של פגיעות בזכויות האדם תחת שלטון האפרטהייד בדרום-אפריקה, שד"ר מרי שאטלוורת' היתה עדה להן בשנות ילדותה, הניעה אותה לייסד את נוער למען זכויות האדם הבינלאומי. הפרוייקט לקח אותה מסביב לעולם – מסע של יותר מ-800,000 קילומטרים – ללמד צעירים את חשיבות ההגנה על זכויות האדם. הסיור החינוכי העולמי השנתי שלה מגיע למקומות שבהם בקושי מבינים מהן זכויות ונותן הכרה לפעילי זכויות אדם בינלאומיים.


קולות למען האנושות

אפיזודה: שלום ברחובות

רכיבות השלום
רכיבות השלום
רכיבות השלום

הכומר טוני מוחמד מרים את קולו ומשתמש באמונתו כדי ליצור שיתוף פעולה בין-דתי אפקטיבי, דרך תוכניות הומניטריות של Scientology, על מנת לעזור להשכין שלום בין כנופיות יריבות ידועות לשמצה בסאות׳ סנטרל לוס-אנג׳לס. הוא החל ליצור כינוסי אופנועים, שידועים בשם 'רכיבות השלום', עורר השראה בערים ברחבי המדינה, ופועל בשליחות לבנות תנועת שלום.