בתוך Scientology

הערוץ של Scientology

פגוש סיינטולוג

מחזית האומנות המודרנית ועד לתחומים של מדע, ספורט ובידור, סיינטולוגים בכל מקום מנהלים חיים מעניינים.

הוא היה סייפטי מדהים ב-NFL שפעם חטף את הכדור מהרכז הגדול, פייטון מאנינג. היא חובשת קסדה ורודה בזמן שהיא מנהלת את אחת ממחצבות הגרניט הגדולות בעולם.

הם סיינטולוגים. והחיים של שניהם השתנו על-ידי ל.רון האברד, המייסד של הדת הגדלה במהירות הגבוהה ביותר בעולם.

הצופים שרואים את התוכנית פגוש סיינטולוג, יבלו עם סיינטולוגים מרחבי המדינה ומכל העולם כאשר הם מתנהלים בחיי היומיום שלהם. הם יפגשו צייר מעולה, זוג שוודים שמחזיקים בבעלותם חברה לקירוי גגות, וחברים מהלהקה מספר אחת לג׳ייב וסווינג מבריטניה – כולם סיינטולוגים.

כל אפיזודה בת חצי שעה מציגה פרופיל של סיינטולוגים יחידים מסביב לעולם, עם התמקדות במקצוע שלהם ובחיי היומיום שלהם, ומראה איך הם מיישמים את Scientology כדי לעזור להם להצטיין במה שהם עושים, ולהיות האדם הטוב ביותר שהם יכולים. בעוד שהם מגיעים מרקע שונה וממקצועות שונים, ומדברים בשפות שונות, לכולם יש דבר אחד במשותף – הם סיינטולוגים.

העונה הראשונה כוללת פרופילים של קומיקאי קולומביאני שבנה אימפריה של בידור, וטרינר מאינדיאנפוליס, אומן גרמני שחי בשווייץ ומאלפת סוסים מדרום קליפורניה. אפיזודות אחרות מציגות בפני הצופים זוג בוני אופנועים איטלקים שקנו חברה בקשיים והכניסו את תשוקתם למהירות לעיצוב אופנועי המרוץ האגדיים של בימוטה – שעכשיו מהללים אותם בכל העולם. הצופים יפגשו את המייסדת של חברה להנדסת חשמל בפלורידה – יזמת מצליחה בעסק שנשלט כמקובל בידי גברים – שראתה את החברה שלה גדלה במהירות, ואז ייסעו לחצי השני של העולם כדי לפגוש אישה דרום-אפריקאית שהשתלטה על מחצבת הגרניט הרדומה של משפחתה, והגבירה את התפוקה בצורה קיצונית. כמו כן מופיעים בתוכנית שחקן NFL לשעבר שנותן בחזרה לילדים, מוזיקאים, אומנים ורקדנים של ריקודים סלוניים – שכולם במקרה סיינטולוגים.


פגוש סיינטולוג

אפיזודה: נברשות MANOOI

חברת העיצוב זוכת הפרסים של יאנוש הדר, Manooi, שמציגה אור כאומנות, יצרה כמה מגופי התאורה המבוקשים והאלגנטיים ביותר בעולם, כאשר תשוקתו לאור זוהרת בכל הנברשות המקוריות והיצירתיות שלהם.

נברשות MANOOI
MANOOI שעוצבו על-ידי יאנוש הדר וג'ודית זולטאי הוצגו ביריד הריהוט הבינלאומי במילאנו.
יאנוש הדר

פגוש סיינטולוג

אפיזודה: הבנג'ואים של דירינג

הבנג'ו, כלי נגינה שבעבר היה אופייני למוזיקת קאנטרי, ניצל מפח האשפה של תולדות המוזיקה על-ידי זוג נשוי מסן דייגו, קליפורניה. בני דירינג מספרים על תחילת דרכם מסדנה צנועה לאליטה שמספקת מוזיקת הקאנטרי.

גרג וג׳נט דירינג
ג'נט דירינג מלטשת גוף של בנג'ו על מחרטה מסתובבת
צ׳אק דירינג לומד לבנות בנג'ו קליקו
הבנג'ו של דירינג

פגוש סיינטולוג

אפיזודה: אסף ראונר

מהנדס זוכה פרס האקדמיה שהרובוטים שלו עשו מהפכה בהפקת הסרטים והטלוויזיה, משוויץ במכונות המדהימות שלו ומשוחח על הפיקחות הנדרשת כדי לעמוד בדרישות המורכבות של תעשיית בקרת התנועה.

אסף ראונר מתקן לבקרת תנועה

פגוש סיינטולוג

אפיזודה: ניק פרגסון

ניק פרגסון במגרש
משחק פוטבול
ניק פרגסון עם משפחתו

להיות ספורטאי מקצוען זה לא עסק פשוט. כשלוקחים בחשבון תחרות קשה ואתגרים בלתי פוסקים, רבים לעולם לא מצליחים. ניק פרגסון הפך מזל ביש להזדמנות פז והגשים את חלומו לשחק בליגת הפוטבול הלאומית.