ל. רון האברד בקולו שלו
ל. רון האברד

הערוץ של Scientology

ל. רון האברד: בקולו שלו

מייסד ה-Scientology חקר לא רק את העולם, אלא יצא למסע לתוך המיינד של האדם ולהארה הרוחנית האמיתית של המין האנושי.

ל. רון האברד, מייסד דת ה-Scientology ומחבר העבודה רבת-ההשפעה, 'דיאנטיקה: המדע המודרני של בריאות הנפש', חי חיים יוצאי דופן – חוקר ארצות, סופר רבי-מכר, פילוסוף ואיש חזון שחי 20 תקופות חיים במהלך תקופת חיים אחת.

הוא היה הרפתקני אפילו בנעוריו, כשהוא סייר בעולם וחקר תרבויות וציוויליזציות בדרכים שרוב תלמידי תיכון היו רק קוראים עליהן בספרים. כצופה הנשר הצעיר ביותר במדינה, הוא הפך לטייס פעלולים בערי שדה ולרב-חובל מדופלם, וכסופר הוא מחזיק בשיא העולמי בתור הסופר עם המספר הרב ביותר של עבודות שהוצאו לאור.

אבל הסיפור שלו מעולם לא סופר בדרך שבה הערוץ של Scientology עומד לספר אותו: בקולו שלו.

הסדרה, שהיא נרטיב היסטורי ואוטוביוגרפי, מתחילה עם "נתיב הגילוי" שלו ומתארת את קורות מסעותיו בעולם כבחור צעיר, ומציגה את החוויות שהובילו אותו לתקופת חיים של מחקר וחיפוש בלתי נלאה אחר ידע. אותם לקחים מראשית חייו עזרו לעצב את חייו בעתיד, ומחשבותיו על אותם לקחים מתעוררות לחיים מאוחר יותר בהקלטות של הרצאותיו שנעשו בעקבות ספרו רב-המכר הבינלאומי על המיינד האנושי.

הסדרה התיעודית לוקחת את הצופים לתוך חייו של אדם שמעשיו ותגליותיו הובילו אחרים לאמץ את הרעיון של עולם שבו צדק חברתי ומאמצים הומניטריים, מאוריינות ועד אושר, מוצגים כאידיאלים שניתנים להשגה עבור המין האנושי.

ל. רון האברד היה בראש ובראשונה סופר, והסדרה חוקרת את השפעותיו ואת עבודתו החדשנית. עם הקלטות ותצלומים מקוריים, האפיזודות עוקבות אחר מסעו מתקופת צעירותו במישורים של נברסקה, אל האיזורים הנידחים של מונטנה, אל המקומות המיסטיים של אסיה, ובסופו של דבר אל התחום הרוחני של הארה שדחף את המין האנושי במשך אלפי שנים לחפש הבנה.


ל. רון האברד: בקולו שלו

נתיב הגילוי

ל. רון האברד. כנס הקלירינג

האפיזודה הראשונה בסדרה המתעדת את קורות חייו המדהימים של ל. רון האברד, כפי שהוא מספר אותם בקולו שלו. החל מימי ילדותו ולאורך כל חייו, רדיפתו הנצחית של מר האברד אחר ידע ליבתה את הרפתקאותיו המדהימות ואת תגליותיו יוצאות הדופן.


ל. רון האברד: בקולו שלו

חיים כסופר

ל. רון האברד. סופר

האפיזודה השנייה בסדרה שבה ל. רון האברד מדבר על הרפתקאותיו אשר שבו את ליבם של מיליונים, ועל תגליותיו מאחורי Dianetics, הספר רב-המכר של כל הזמנים על המיינד האנושי.


ל. רון האברד: בקולו שלו

סרט מסע דרך החיים

ל. רון האברד. סרט מסע דרך החיים

מחציית המזרח הרחוק ועד למלחמה בשריפות במונטנה, יציאה לטיסות פעלולים בערי השדה ברחבי המערב התיכון והפלגה באיים הקאריביים, ואפילו פרק זמן במחלקת המשטרה של לוס-אנג'לס, ל. רון האברד מספר על חיים עם הרבה גזעים ואמונות בחלק האחרון של סדרה זו.