הערוץ של Scientology

האמונות והעיסוקים המעשיים שלנו

השגת פוטנציאל אישי דרך הבנה עצמית נמצאת גבוה בסולם העדיפויות של ניהול חיים מאושרים ומוצלחים.

עקרונות של Scientology

ב-עקרונות של Scientology יש תשובות לשאלות על עיקרי ה-Scientology הבסיסיים ביותר, שמסבירות את האמונות הבסיסיות והאמיתות המרכזיות של הדת.

יסודות המחשבה

Scientology: יסודות המחשבה מציג את התיאוריה הבסיסית והיישום המעשי של Scientology מתוך הספר הנושא את אותו השם, אשר שם דגש על תגליות שמשפרות כל היבט של החיים, המיינד והנפש. ניתן להשתמש בסרט זה כדי לשפר את החיים ולהסיר מחסומים על-ידי זיהוי הגורם שמניע את פעולותיו של אדם ואת פעולותיהם של אחרים.

בעיות העבודה

בעיות העבודה: יישום Scientology בעולם העבודה היומיומי הוא סרט שממחיש את העקרונות האוניברסליים של Scientology, אשר חלים על כל היבט של החיים. הוא מראה איך לפתור בעיות שבהן אדם נתקל הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי.

כלים לחיים

מבוא זה לטכנולוגיה הבסיסית של Scientology, המופיע ב-'ספר העזר של Scientology', מוצג ב-19 סרטים. הוא מספק פתרונות לאתגרים במגוון רחב של איזורים כולל נישואין, גידול ילדים ותקשורת.

ספריית ל. רון האברד מציגה

פריצות הדרך המוצגות בכתביו של ל. רון האברד מקבלות ממד נוסף של בהירות בסרטים, שכוללים את: האם אפשר להיות מאושר? (קריינות של ל. רון האברד בעצמו), הפילוסופיה שלי, הסיפור האמיתי של Scientology, שלמות אישית, מהי גדוּלה?, חוק הצד השלישי, האישיות החברתית/האנטי-חברתית, מהי Dianetics? ו-Dianetics של יגון.

הדרך אל האושר

התקנון המוסרי והמדריך ההגיוני לחיים מאת ל. רון האברד חל על כל אחד בכל מקום בעולם, ללא קשר לאמונה או רקע תרבותי. 'הדרך אל האושר', שמתעורר לחיים בסרט, הוא תקנון מוסרי שסיינטולוגים נוהגים לפיו בכל יום. הספר תורגם ל-115 שפות והופץ ליותר מ-120 מיליון איש ברחבי העולם.