בתוך Scientology

הערוץ של Scientology

בתוך Scientology

צוותי סרטים לוקחים את הצופים אל מאחורי הקלעים של ההתנסות היומיומית של Scientology ברחבי העולם, החל מיום טיפוסי באחד הארגונים ועד להגעה כלל-עולמית.

הרבה קורה מאחורי הקלעים של הדת הגדלה במהירות הגבוהה ביותר במאה ה-20 ובמאה ה-21. קמפיינים הומניטריים עולמיים ופתיחת ארגונים מושכים את תשומת לב הציבור, אבל יש עוד מה לספר. בתוך Scientology נותן לצופים גישה לכל מה ש-Scientology עושה. באפיזודות אלו, מצלמות הערוץ יוצאות למקומות שאף מצלמה לא הגיעה אליהם לפני כן. הן נכנסות לתוך הארכיונים של עבודותיו המקוריות של ל. רון האברד וצופות בתהליך הטכני הקפדני שמשמר אותן לעולמים. תקליטי מתכת וספרים ארכיוניים מיוצרים ונאטמים בכמוסות זמן עשויות טיטניום ומאוחסנים בכספות מתחת לאדמה שנבנו כדי לעמוד בכל אסון טבע או אסון מעשה ידי אדם. חברי המסדר הדתי של הארגון מאבטחים את המסמכים האלו לנצח, ביראת כבוד ומתוך הכרה בחשיבותם ההיסטורית.

המצלמות חוקרות את אולם המבואה המהמם בפלאג, המטה הרוחני של הדת במאה ה-21 בקלירווטר, פלורידה – המבנה של ארגון ה-Scientology הגדול ביותר בפלנטה. הן חוקרות את ארגון ה-Scientology של לוס-אנג'לס, הממוקם במרכז הוליווד ונראה כל יום על-ידי אלפי אנשים מכל רחבי העולם.

המצלמות גם לוקחות את הצופים לתוך מרכז ההפצה והתפוצה הבינלאומי המאסיבי של Scientology, מתקן חדשני שמשתרע על 17,000 מטרים רבועים עבור הייצור וההפצה של קמפיינים בחסות הדת. ב-Bridge Publications, המוציא לאור של כל הספרות העיונית של ל. רון האברד שממוקם בלוס-אנג'לס, הצופים יכולים לחזות בייצור ההמוני – ביותר מ-50 שפות – דרך שלבי הכנת החומרים באופן דיגיטלי, האריזה והמשלוח. הצופים יעלו על סיפון הספינה המפורסמת ה-Freewinds, מקום המפלט הדתי של Scientology והספינה ההומניטרית שלה. המצלמות גם ייכנסו לתוך סיינט-היל המלכותית, בית האחוזה ההיסטורי של ל. רון האברד באיסט גרינסטד, אנגליה, שם הוא כתב רבות מעבודותיו המפורסמות ביותר. לבסוף, הן לוקחות את הצופים לתוך Scientology Media Productions עצמו, הלב של הערוץ של Scientology.

בתוך Scientology

בתוך Scientology

אפיזודה: בתוך ארגון

לאורך המדרכות הלוהטות בחום השמש בלב הוליווד, במקום שבו 'דרך ל. רון האברד' חוצה את שדרות סאנסט המפורסמות, ניצב ארגון ה-Scientology של לוס-אנג'לס.

זהו ארגון הבית לאלפי סיינטולוגים שחיים ועובדים באיזור לוס-אנג׳לס והוא משמש כמרכז עבור המסדר הדתי של Scientology. ארגון זה שוחזר ונבנה מחדש במקום שבו היה בעבר בית-החולים ארזי הלבנון.

בתוך Scientology, הסדרה החדשה שמספרת את הסיפור של Scientology, ופותחת את דלתות הדת לציבור הרחב בדרכים חדשות, תכלול אפיזודה שלוקחת את הצופים לתוך ארגונים ומתקנים קשורים ברחבי העולם – כולל ארגון ה-Scientology של לוס-אנג'לס.

האפיזודה הזו נכנסת היישר פנימה, ומראה לצופים את שטחי הארגון ואת הטכנולוגיה הרוחנית שמגדירה אותו. הצופים יראו איך האי-מיטר עובד וישמעו על הייעוץ הרוחני של Scientology שנקרא "אודיטינג".

סדרה זו מספקת גישה בלתי מוגבלת ובלתי מסוננת אל מאחורי הקלעים, וזה מה שהצופים יגלו כשהם יסתכלו בתוך ארגון Scientology.

שירותים סשנים של אודיטינג משתמשים באי-מיטר כדי להנחות ייעוץ רוחני.
קבלת פנים חמה חברי צוות של ארגון ה-Scientology של לוס-אנג'לס מקבלים בברכה מבקרים מכל רחבי העולם כל יום.
קבלת פנים חמה חברי צוות של ארגון ה-Scientology של לוס-אנג'לס מקבלים בברכה מבקרים מכל רחבי העולם כל יום.
לוס-אנג'לס הצופים מקבלים גישה מלאה למראות ולהתרחשויות בתוך ארגון ה-Scientology שממוקם לאורך שדרות סאנסט ודרך ל. רון האברד.
לוס-אנג'לס הצופים מקבלים גישה מלאה למראות ולהתרחשויות בתוך ארגון ה-Scientology שממוקם לאורך שדרות סאנסט ודרך ל. רון האברד.

בתוך Scientology

אפיזודה: מרכז ההפצה והתפוצה

ארגון ה-Scientology קיים ב-167 מדינות ברחבי העולם. בנוסף לעשרות ארגונים חדשים שנוספו בעשור האחרון, התוכניות ההומניטריות המפורסמות של הדת הגיעו ליותר מ-500 מיליון בני אדם, ביותר מ-50 שפות.

כדי לעשות זאת, הארגון היה זקוק למתקן דפוס וייצור שיהיה מסוגל לא רק לייצר מיליוני חוברות וחומרים דתיים בפרקי זמן קצרים, אלא גם לבנות רהיטים, שילוט ומערכות עבור הרשת המתרחבת של ארגונים ופרוייקטים הומניטריים. האופן שבו זה הושג מפורט באפיזודה בת שעה אחת של בתוך Scientology.

מרכז ההפצה והתפוצה הבינלאומי של Scientology הוא אחד ממתקני הייצור הגדולים ביותר מסוגו. המתקן המוקם בלוס-אנג'לס, משתרע על 17,000 מטרים רבועים של דיוק מכני ודיגיטלי, ומעוצב במיוחד מהמסד עד הטפחות על-ידי הארגון.

צוותי הצילום חקרו את הטכנולוגיה שמאחורי הייצור, ואת המומחיות הדרושה כדי להדפיס את Freedom ושפע של מגזינים אחרים של הדת ביותר מ-15 שפות. כל עותק של האמת על סמים ו-הדרך אל האושר שחולקו מסאות' סנטרל לוס-אנג׳לס ועד לדרום אמריקה ולדרום-אפריקה, מגיע מהמתקן הזה.

האפיזודה מראה איך המתקן המושלם הזה – עם מכונת דפוס שאורכה 50 מטר – פועל 24 שעות ביממה, כל יום בשנה, ומדפיס, בונה ושולח חומרים ברחבי העולם. תחנת הכוח הרוחנית הזו מייצרת כרזות בכל גודל, טי-שרטים צהובים אופייניים של יועצים רוחניים מתנדבים, ספרים, עלונים, מדים ולמעשה כל מה שנדרש בכל ארגון מסביב לעולם – כשבנוסף הוא עומד בקצב עם בקשות לחומרים הומניטריים מצד אנשי חינוך, מומחים למניעת השימוש בסמים ולזכויות האדם, שותפים מהמשטרה ומהקהילה וארגונים שמייצגים את כל הדתות.

הצופים יראו את העוצמה מאחורי הפעילות הזאת – השיטות הארגוניות המתקדמות שתוכננו על ידי ל. רון האברד כדי למקסם את היעילות והמורל של חברי הצוות המסורים.

מרכז ההפצה והתפוצה

בתוך Scientology

אפיזודה: הפרוייקט הארכיוני

אפיזודה: הפרוייקט הארכיוני
ביקורת מכשירים רגישים וטכנולוגיה מתקדמת מסייעים בהגנה על כתבי דת מקוריים.

זה יהיה קשה לנסות להגיע רחוק יותר "לתוך" Scientology ולא לעבור דרך ה-"ארכיונים" הייחודיים והמוגנים בקפידה של הדת, בכספות תת-קרקעיות שבהן הכתבים המהותיים והטקסטים הדתיים, שנכתבו על-ידי ל. רון האברד, עוברים שימור – לנצח.

התהליך – שידוע בתור הפרוייקט הארכיוני של Scientology – השתלט על הטכנולוגיה הרוחנית הזו באמצעות היישום היצירתי של המדע הקיים על "החידה העתיקה" של איך להילחם בשיני הזמן.

המצלמות נכנסות לתוך הארכיונים עצמם כדי לתעד בפירוט את שלושת הצעדים העיקריים שננקטים כדי לעמוד במשימה של "הגנה על כתבי ה-Scientology למען כל דורות העתיד". השימור, הגניזה והאחסון התמידי של אותן עבודות התבררו כאתגר שלא רק מינף את הטכנולוגיה הקיימת, אלא דרש את יצירתן של שיטות וטכניקות חדשות.

בתוך הארכיונים יש כמוסות זמן, וכספות עם בקרה אטמוספרית שישַמרו, זמן רב ככל האפשר, את כתבי היד הרגישים יותר, וסלילים מוקלטים וסרטים מתקופה מוקדמת של הטכנולוגיה. השימור דורש את הצילום של כל אותם עותקי מקור כדי לשמר אותם בעזרת טכנולוגיה דיגיטלית.

האתגר הוגדל בגלל הכמות העצומה של כ-75 מיליון מילים, כתובות ומוקלטות, שמגדירות את Scientology.

במהלך הפרוייקט, הארכיונאים התייעצנו עם מומחים לשימור, ותוך כדי כך המסדר הדתי של Scientology גילה את הצורך ליצור מעבדות משלהם כדי לשמור לצמיתות על הקול ותמונות של המייסד ל. רון האברד.

כאשר הצופים ייכנסו לארכיונים האלה, הם ימצאו תשובות לשאלה איך דת, שמושתתת על מדע וטכנולוגיה, הביאה חידושים לאומנות, למיומנות ולחשיבות השימור.

שימור ארכיונאים מהצוות התייעצו עם מומחים לשימור ברחבי העולם כדי לפתח כספות ומערכות אחסון מתקדמות.

בתוך Scientology

אפיזודה: BRIDGE PUBLICATIONS

Bridge Publications
הכול תחת קורת גג אחת Bridge Publications ממוקם במתקן שמשתרע על 25,650 מטרים רבועים שנפרס על גוש בניינים שלם, וכולו מוקדש אך ורק להפיכת החומרים של Scientology לנגישים לכולם.

זהו בית ההוצאה לאור מהמאה ה-21, עם ציוד מהפכני להדפסה דיגיטלית, אשר שוכן במתקן עצום שנפרס על פני 25,600 מטרים רבועים עם מחסן של 73,600 מטרים מעוקבים – בגודל של גוש בניינים – שמייצר 385,000 ספרים בשבוע.

וכולם עבודתו של סופר אחד בלבד.

Bridge Publications בלוס-אנג'לס יועד למטרה אחת: להציע את הכתבים וההרצאות של ל. רון האברד על Dianetics ו-Scientology לכל אחד, בכל מקום, בשפת האם שלהם. אוסף הספרים וההרצאות שלו, שזמין ביותר מ-50 שפות, מגיע מהמתקן המדהים הזה.

הסדרה בתוך Scientology מראה לצופים איך Bridge התפתח מאותה שאיפה: להיות מסוגל לספק כל דבר אשר ל. רון האברד יצר, בכל מקום, וכמעט בכל שפה. זה היה כרוך לא רק בהדפסה, אלא גם בייצור ובהפצה. מאחר שלא היה קיים מתקן שיציע את אותם שירותים בסטנדרטים המחמירים שנדרשו, במחיר שיאפשר זאת, הנהגת הארגון החליטה לבנות מתקן משלה.

מתקן זה הפך ל-Bridge – המוציא לאור הדיגיטלי הגדול ביותר בעולם, עם משרדים אדמיניסטרטיביים, ייצור, הדפסה והפצה כולם תחת קורת גג אחת, והכול ממוחשב ופועל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.

Bridge הוא יותר מאשר מפעל דפוס; הוא הפך לפלא של הוצאה לאור והפצה. צוות של הארגון עבד עם יצרנים כדי לתכנן ציוד שעדיין לא היה בנמצא – עם מכונות דפוס דיגיטליות שהעלו את התפוקה, הפחיתו את הבזבוז, חסכו זמן וחשוב מכול, הפחיתו את העלות.

התוצאה? מתקן שיכול לייצר 100,000 עותקים של Dianetics באנגלית, או 100 עותקים בסווהילית, באותה עלות לספר – בלחיצת כפתור. החל מ-20,000 עותקים של Dianetics שנשלחים להארלם, לארגון בניו-יורק, ועד ל-500 עותקים של הספר בעיות העבודה בגאלית שנשלחים לאירלנד, הפתרונות נמצאים במערכת. עם 5,600 קילומטרים של נייר בהישג יד, Bridge מטפל בכול. והתוכנית בתוך Scientology לוקחת לשם את הצופים.

שכפול מושלם ל. רון האברד העביר יותר מ-2,500 הרצאות, רבות מהן מתורגמות עכשיו ל-16 שפות. המפעל הפנימי לייצור תקליטורים ב-Bridge Publications נועד לייצר עד מיליון תקליטורים בשבוע, בשפות רבות בו זמנית.