מאמר מערכת

אבני דרך

הערוץ של Scientology: הוא חדש, הוא נועז, הוא כאן

מה שאתה עומד לקרוא במהדורה המיוחדת הזאת של מגזין Freedom הוא הסיפור מאחורי הקלעים של אירוע חסר תקדים בהיסטוריה של דת ה-Scientology. ה-12 במרץ 2018 היה יום שציפו לו רבות ותכננו לקראתו בקפידה: ההשקה של ערוץ טלוויזיה חדש בלוויין ובסטרימינג – הערוץ של Scientology.

עבור חברי הצוות והחברים בקהילה, הערוץ החדש הזה מהווה ציון דרך בשליחות הקבועה של הדת – להביא את המסר של עולם טוב יותר וחיים טובים יותר לאנשים בכל רחבי העולם. כפי שתקרא בעמודים הבאים, הערוץ החדש הופך את Scientology לנגישה למיליוני בתי אב בארצות-הברית ולמאות מיליונים נוספים ברחבי העולם דרך האינטרנט.

לוח השידורים של הערוץ פוּתַח באולפנים הייחודיים של Scientology Media Productions, שם שולבו ציוד חדיש, חדשנות, יצירתיות ומודעות לחשיבות הרגע ההיסטורי כדי להביא תוכן מקורי על הדת עצמה – ועל שליחותה ההומניטרית. עם נקודת מבט חדשה ומרעננת על שידורי טלוויזיה דתיים, הערוץ ה-Scientology מתחיל עידן חדש לחלוטין עבור הז'אנר.

הערוץ של Scientology גם מביא לציבור הרחב – מבחינות רבות בפעם הראשונה – את הסיפורים האמיתיים של Scientology, שמסופרים מתוך הדת בדרכים שמזמינות את הצופים לראות בעצמם איך Scientology, אשר מקבלת באהדה את כל דתות העולם, עוסקת פחות במה "להאמין" ויותר במה שהיא יכולה לעשות כדי להביא לעולם הומני, שפוי, שלֵו, פרודוקטיבי ונאור יותר.